توصیه‌های مهم برای بوتاکس اولی‌ها در کرج
نوشته شده توسط : فاطمه رضاپور

این روزها تزریق بوتاکس در کرج به یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی تبدیل شده و متقاضیان زیادی دارد. با اینکه بوتاکس برای رفع‌ چین‌وچروک و جوان‌سازی استفاده می‌شود، خواص درمانی مختلفی مانند درمان لبخند لثه‌ای، کنترل تعریق زیاد و درمان میگرن هم دارد. بوتاکس به یک روش رایج و محبوب تبدیل شده اما هنوز هم برخی از افرادی که می‌خواهند برای اولین بار بوتاکس کنند، در این زمینه نگرانی‌هایی دارند.

تزریق بوتاکس در کرج

برای مثال برخی از افراد راجع به ضخامت سوزن، مواد مصرفی و نتایج بوتاکس نگران هستند. به همین جهت در این مطلب قصد داریم راجع به تزریق بوتاکس در کرج توضیح داده و توصیه‌های مهمی که باید قبل از انجام آن بدانیم را بررسی کنیم.

درمان‌های زیبایی با تزریق بوتاکس در کرج

افراد زیادی روزانه برای درمان‌های زیبایی و تزریق بوتاکس به متخصصین پوست‌وموی کرج یا کلینیک‌های زیبایی کرج مراجعه می‌کنند. برخی از خدمات زیبایی تزریق بوتاکس در کرج عبارتند از:

  • بالا آمدن ابروها
  • درمان چین‌وچروک‌های اطراف چشم
  • از بین بردن چروک‌های پیشانی
  • رفع خط اخم و خط خنده
  • بالا کشیدن لب‌های آویزان
  • رفع چین‌وچروک اطراف لب
  • بوتاکس گردن برای جوان‌سازی گردن

خواص درمانی تزریق بوتاکس

بوتاکس علاوه بر زیبایی و جوان‌سازی صورت، خواص درمانی هم دارد. برخی از این خواص درمانی عبارتند از:

درمان میگرن

بوتاکس به عنوان یک روش درمانی برای میگرن از طرف سازمان غذا و داروی آمریکا مورد قبول قرار گرفته است. در واقع بوتاکس از آزادسازی پیام‌های شیمیایی که وظیفه انتقال احساس درد را به‌ عهده دارند، جلوگیری می‌کند.

کنترل تعریق زیاد

برخی از افراد دچار تعریق زیاد در دست، پا و زیربغل می‌شوند. تزریق بوتاکس به چنین افرادی کمک می‌کند که میزان تعریقشان کمتر شود و به مرور زمان و بعد از چندین بار تزریق بوتاکس، میزان تعریق شخص کنترل شده و به حالت عادی برمی‌گردد.

درمان لبخند لثه‌ای

یکی‌دیگر از خواص بوتاکس، درمان لبخند لثه‌ای است. در واقع لبخند لثه‌ای زمانی اتفاق می‌افتد که لثه‌های شخص هنگام لبخند زدن بیش از ۴ میلی‌متر دیده شود. زمانی که علت بروز لبخند لثه‌ای، بالا رفتن بیش‌ازحد لب بالا هنگام خندیدن باشد، بوتاکس به حل این مشکل کمک می‌کند.

توصیه‌های مهم بوتاکس اولی‌ها

۱. انتخاب پزشک ماهر

برخی از افراد به از کار افتادن کامل ماهیچه نیاز دارند در حالیکه برای بعضی دیگر تنها کمی ضعف ماهیچه‌ای کافی است. همچنین گاهی‌اوقات ماهیچه‌های یک طرف صورت قوی‌تر هستند و هنگام تزریق بوتاکس باید به این مسئله توجه شود.
به همین جهت تزریق بوتاکس نیاز به یک پزشک ماهر و باتجربه دارد که در رابطه با چنین مسائلی آگاهی کافی داشته باشد. پزشکان ممکن است در مطب خود یا در کلینیک‌های زیبایی تزریق را انجام بدهند. برای این منظور بهتر است کسانی که می‌خواهند برای اولین بار بوتاکس انجام بدهند، به‌خوبی تحقیق کنند. از دوستان و آشنایان خود که قبلا بوتاکس کرده‌اند، پرس‌وجو کنند یا در اینترنت سرچ کنند.
برای این منظور همچنین می‌توانند از سایت‌های معرفی پزشکان استفاده نمایند و نظرات کاربران قبلی را بررسی کنند.

۲. مشورت با پزشک

بهتر است شخص قبل از تزریق بوتاکس با پزشک خود مشورت کند و در رابطه با درمان‌های زیبایی که قبلا انجام داده یا به‌طورکلی داروهایی که در حال حاضر مصرف می‌کند، توضیح دهد. استفاده همزمان از برخی داروها و تزریق بوتاکس ممکن است باعث بروز کبودی بشود پس مشورت با پزشک و قطع چنین داروهایی قبل از تزریق بوتاکس اهمیت زیادی دارد.

۳. مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس

پس از تزریق بوتاکس شخص باید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه منتظر بماند تا بوتاکس توسط ماهیچه‌ها جذب شود. پس از آن شخص می‌تواند به خانه برود و فعالیت‌های معمولی خود را انجام بدهد. اما باید دقت داشته باشد که از انجام فعالیت‌ و ورزش‌های سنگین پرهیز کند و کارهایی مانند مالیدن و ماساژ صورت را انجام ندهد.
همچنین در روزهای اول ممکن است مقداری کبودی و تورم در محل تزریق وجود داشته باشد که موقتی است و برطرف می‌شود. اما در صورتی که به مدت طولانی این کبودی برطرف نشود، شخص باید پزشک خود را در جریان بگذارد.

۴. زمان تزریق دوم بوتاکس

ماندگاری بوتاکس معمولا ۴ تا ۶ ماه است و این مدت زمان در افراد مختلف، متفاوت است. زمان تزریق دوم بوتاکس برای بوتاکس اولی‌ها اهمیت دارد و باید زمانی انجام شود که اثر تزریق قبلی از بین رفته باشد. در واقع زمانی که بوتاکس اول ضعیف شده و اثرات تزریق کم‌کم در حال از بین رفتن است، بهترین زمان برای تزریق دوم بوتاکس است.




:: برچسب‌ها: تزریق بوتاکس در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 2555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: